مطالب مرتبط:
حضور رای اولی ها در انتخابات دشمن را تضعیف می کند
حضور رأی اولی ها در انتخابات دشمن را تضعیف می کند
دولت فیلترشکن رایگان به مردم می دهد!
تایید اصلاحاتِ طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت
تظاهرات هزاران مخالف آلبانیایی و حمله با کوکتل مولوتوف به ساختمان دولت تیرانا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 15:402024-02-21سياسي

رویکرد دولت، مردمی سازی است/نامزدها برای رای گیری، دولت را تضعیف نکنند


استاندار گیلان، به اقدام برخی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی جهت رای گیری اشاره و متذکر شد: متاسفانه برخی از نامزدها عملکرد دولت را تضعیف می کنند لذا روابط عمومی دستگاه ها و فرمانداری ها مکلف به پاسخگویی و در صورت لزوم پیگیری حقوقی هستند.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، به اقدام برخی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی جهت رای گیری اشاره و متذکر شد: متاسفانه برخی از نامزدها عملکرد دولت را تضعیف می کنند لذا روابط عمومی دستگاه ها و فرمانداری ها مکلف به پاسخگویی و در صورت لزوم پیگیری حقوقی هستند.

اسدالله عباسی امروز، 2 اسفندماه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان که با حضور دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی برگزار شد، با اشاره به رویکرد مردمی دولت سیزدهم، اظهار کرد: ایجاد تحول مردم پایه و عدالت محور با تاکید بر ظرفیت جوانان، ارتقای اعتماد و امید مردم به دولت از طریق افزایش نقش و مشارکت مردم در اداره امور کشور، توسعه کارآمدی دولت در حل مسائل کشور به پشتوانه مردم و غلبه بر سازوکارهای ناکارآمد، پرهزینه و زمان بر بروکراتیک در پیشبرد اهداف دولت مردمی، از جمله کلیدواژه های امر مردمی سازی در دولت سیزدهم است.


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - نامزدها - نامزدهای انتخابات - مجلس شورای اسلامی - انتخابات مجلس - فرمانداری ها - شورای برنامه ریزی و توسعه
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد دولت، مردمی سازی است/نامزدها برای رای گیری، دولت را تضعیف نکنند

رویکرد دولت، مردمی سازی است/نامزدها برای رای گیری، دولت را تضعیف نکنند